Je kunt bij ons betalen met iDeal, Sofort, Bancontact, alle gangbare creditcards, Google Pay, Apple Pay en Klarna.
Met Klarna kun je je bestelling later betalen, binnen 30 dagen. Let wel dat wij geen vragen over facturen en rekeningen via Klarna kunnen behandelen. Bij vragen hierover neem je contact op met Klarna.

Veelgestelde Vragen
Subheading
Veelgestelde Vragen
-
-
Nederland: 4,99 EUR (gratis vanaf 39 EUR)
België: 8,99 EUR (gratis vanaf 39 EUR)
Deutschland: 8,99 EUR (kostenlos ab 49 Euro) -
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We proberen bestellingen geplaatst op di t/m vrij voor 15:00 uur dezelfde dag nog te verzenden. In drukke periodes is de verwerkingstijd ongeveer 2 werkdagen. Tevens verschilt de verwerkingstijd per product, dit staat vermeld op de productpagina.
Besteld op - Geschatte levering op
Maandag - Woensdag
Dinsdag - Woensdag
Woensdag - Donderdag
Donderdag - Vrijdag
Vrijdag - Zaterdag
Zaterdag - Woensdag
Zondag - Woensdag
Bovenstaande is altijd onder voorbehoud van drukte of onvoorziene omstandigheden bij ons of de vervoerder. Voor leveringen naar een ander land dan Nederland: deze kunnen ongeveer twee werkdagen extra in beslag nemen. -
Hoewel we dit niet standaard aanbieden kunnen we op verzoek een product als cadeautje verpakken bij een orderbedrag van minimaal 35 EUR. Houd er wel rekening mee dat i.v.m. de breekbaarheid van de producten niet alles ingepakt kan worden als cadeautje. Om de cadeauservice aan te vragen stuur je ons simpelweg een mailtje via hallo(at)scentcircle.nl of chat je met ons via Facebook of Instagram.
-
Neem contact op met onze klantenservice om een product te retourneren. Lees voor de retouraanvraag onze algemene voorwaarden.
-
Geen probleem, we zijn er om je te helpen! Neem contact met ons op via deze pagina.
-
Acties vermeld op Social Media en in de nieuwsbrief waarbij geen einddatum staat vermeld zijn twee werkdagen geldig vanaf het moment van versturen. Indien de looptijd afwijkt wordt dit vermeld.
-
Absoluut! Alle producten zijn gemaakt van de zuiverste ingrediënten en bevatten geen schadelijke stoffen zoals lood of benzeen. Onze kaarsen worden gemaakt van een premium-grade wax blend welke bestaat uit speciale en gepatenteerde extra gezuiverde paraffine (dus zonder schadelijke stoffen zoals lood of benzeen) en soja-wax. Alle ingrediënten worden voor gebruik uitgebreid getest en onderworpen aan zeer strenge kwaliteitseisen. Zo kun jij zorgeloos genieten!
-
Ja, dat is een keiharde eis die wij stellen aan onze producten. Geen van de producten noch de ingrediënten zijn op dieren getest en de producten worden niet verkocht in China. Tevens zijn onze producten vegan.
-
Ja, in onze producten worden geen dierlijke producten/stoffen gebruikt zoals bijvoorbeeld bijenwas. De producten zijn tevens geheel dierproefvrij. We beloven dat we nooit producten zullen opnemen in ons assortiment waar ingrediënten van dierlijke oorsprong in verwerkt zitten.
-
Jazeker! Wij zijn een officieel verkooppunt van Yankee Candle, WoodWick en Millefiori Milano in Nederland & België.
-
Leuk dat je ons een bezoekje komt brengen! Ons adres is: Oudestraat 7, 9401 EG, Assen.
-
Je kunt om de hoek van de winkel betaald parkeren aan de Nieuwe Huizen. Tevens zijn er rondom de winkel diverse parkeergarages te vinden.
-
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:30 - 17:00
Woensdag: 09:30 - 17:00
Donderdag: 09:30 - 17:00
Vrijdag: 09:30 - 17:00
Zaterdag: 09:30 - 17:00
Zondag: Gesloten
Voor openingstijden tijdens feestdagen en zondagen kijk je op deze pagina voor de meest actuele informatie. -
Dat is heel makkelijk! Zie je de button linksonderin je scherm? Klik daarop om de Spaarprogramma-module te openen en volg de stappen. Voor meer informatie over ons spaarprogramma klik je hier.
-
Via de Spaarprogramma-module rechtsonderin je scherm kun je onder het kopje "Inwisselen" je punten inruilen voor een kortingsvoucher. In de winkel geef je simpelweg aan dat je je punten wilt inleveren voor korting op je aankoop. Voor meer informatie over ons spaarprogramma klik je hier.
-
Als je op de datum van je aankoop nog geen spaaraccount had kunnen we de punten helaas niet meer toekennen. Had je wel een account maar denk je dat er iets mis is gegaan? Neem dan even contact met ons op.