Je kunt bij ons betalen met iDeal, Sofort, Bancontact, alle gangbare creditcards, Google Pay, Apple Pay en Klarna.
Met Klarna kun je je bestelling later betalen, binnen 30 dagen. Let wel dat wij geen vragen over facturen en rekeningen via Klarna kunnen behandelen. Bij vragen hierover neem je contact op met Klarna.
Veelgestelde Vragen
Subheading
Veelgestelde Vragen
-
-
Wij leveren met DHL. Wij leveren tevens standaard bij jou thuis. Het is tijdens het bestelproces niet mogelijk om voor ServicePoint-levering te kiezen. Dit om fraude en vermissing te voorkomen.
Pas je de leveringswijze achteraf in de Track & Trace zelf aan? Bijvoorbeeld door het pakketje toch op een ServicePoint, bij de buren of een afgesproken plaats te laten leveren? Dan betreft dit een niet-standaard verzendmethode en zijn wij niet verantwoordelijk bij vermissing van het pakket of schade aan de inhoud hiervan. -
Nederland: 6,95 EUR (gratis vanaf 50 EUR)
België: 9,95 EUR (gratis vanaf 50 EUR)
Deutschland: 9,95 EUR (kostenlos ab 50 Euro) -
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We proberen bestellingen geplaatst op di t/m vrij voor 15:00 uur dezelfde dag nog te verzenden. In drukke periodes is de verwerkingstijd ongeveer 3 werkdagen. Tijdens de feestdagen kan dit nog iets langer zijn (Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis). Tevens verschilt de verwerkingstijd per product, dit staat vermeld op de productpagina.
Besteld op - Geschatte levering op
Maandag - Woensdag
Dinsdag - Woensdag
Woensdag - Donderdag
Donderdag - Vrijdag
Vrijdag - Zaterdag
Zaterdag - Woensdag
Zondag - Woensdag
Bovenstaande is altijd onder voorbehoud van drukte of onvoorziene omstandigheden bij ons of de vervoerder. Voor leveringen naar een ander land dan Nederland: deze kunnen ongeveer twee werkdagen extra in beslag nemen. -
Vervelend dat je langer moet wachten op je pakketje! Helaas zijn ook wij afhankelijk van de snelheid van de bezorgdiensten omtrent de levering. Duurt de vertraging meer dan 4 werkdagen? Neem dan even contact met ons op zodat we kunnen uitzoeken wat er mis gaat.
Het kan ook dat je bestelling retour komt omdat er een fout in het adres staat of omdat je het pakketje niet tijdig hebt opgehaald bij een ServicePoint. In dat geval nemen we contact met je op. Let wel dat pakketten die retour komen door niet ophalen of een fout in het adres niet gelden als een standaard retourzending. Wanneer je het pakket nogmaals wilt ontvangen betaal je opnieuw verzendkosten (indien van toepassing). Wil je het pakketje niet meer ontvangen? Dan krijg je de aankoopprijs van de retour ontvangen producten gecrediteerd minus de door ons gemaakte kosten*.
* verzendkosten, retourkosten van de bezorgdienst en transactiekosten -
Hoewel we dit niet standaard aanbieden kunnen we op verzoek een product als cadeautje verpakken bij een orderbedrag van minimaal 35 EUR. Houd er wel rekening mee dat i.v.m. de breekbaarheid van de producten niet alles ingepakt kan worden als cadeautje. Om de cadeauservice aan te vragen stuur je ons simpelweg een mailtje via hallo(at)scentcircle.nl of chat je met ons via Facebook of Instagram.
-
Neem contact op met onze klantenservice om een product te retourneren. Lees voor de retouraanvraag onze algemene voorwaarden.
-
Geen probleem, we zijn er om je te helpen! Neem contact met ons op via deze pagina.
-
Acties vermeld op Social Media en in de nieuwsbrief waarbij geen einddatum staat vermeld zijn twee werkdagen geldig vanaf het moment van versturen. Indien de looptijd afwijkt wordt dit vermeld.
Acties zijn nooit geldig i.c.m. andere aanbiedingen, kortingen of vouchers. Tevens zijn Gift Cards altijd uitgezonderd. -
Absoluut! Alle producten zijn gemaakt van de zuiverste ingrediënten en bevatten geen schadelijke stoffen zoals lood of benzeen. Onze kaarsen worden gemaakt van een premium-grade wax blend welke bestaat uit speciale en gepatenteerde extra gezuiverde paraffine (dus zonder schadelijke stoffen zoals lood of benzeen) en soja-wax. Alle ingrediënten worden voor gebruik uitgebreid getest en onderworpen aan zeer strenge kwaliteitseisen. Zo kun jij zorgeloos genieten!
-
Ja, dat is een keiharde eis die wij stellen aan onze producten. Geen van de producten noch de ingrediënten zijn op dieren getest en de producten worden niet verkocht in China. Tevens zijn onze producten vegan.
-
Ja, in onze producten worden geen dierlijke producten/stoffen gebruikt zoals bijvoorbeeld bijenwas. De producten zijn tevens geheel dierproefvrij. We beloven dat we nooit producten zullen opnemen in ons assortiment waar ingrediënten van dierlijke oorsprong in verwerkt zitten.
-
Jazeker! Wij zijn een officieel verkooppunt van Yankee Candle, WoodWick en Millefiori Milano in Nederland & België.
-
Leuk dat je ons een bezoekje komt brengen! Ons adres is: Oudestraat 7, 9401 EG, Assen.
-
Je kunt om de hoek van de winkel betaald parkeren aan de Nieuwe Huizen. Tevens zijn er rondom de winkel diverse parkeergarages te vinden.
-
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:30 - 17:00
Woensdag: 09:30 - 17:00
Donderdag: 09:30 - 17:00
Vrijdag: 09:30 - 17:00
Zaterdag: 09:30 - 17:00
Zondag: Gesloten
Voor openingstijden tijdens feestdagen en zondagen kijk je op deze pagina voor de meest actuele informatie.