Veelgestelde vragen

Contact Klantenservice

Je kunt ons van dinsdag tot en met zaterdag van 09:30 tot 17:00 uur bereiken via het onderstaande formulier en via Instagram of Facebook.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden bestellingen van dinsdag tot en met vrijdag. De verwerkingstijd van je bestelling is gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace in je mail.

In drukke periodes, bijvoorbeeld rond feestdagen, kan de levertijd bij ons en bij de bezorgdiensten oplopen. Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland- 6,95 (gratis vanaf €25)
België- 9,95 (gratis vanaf €50)
Duitsland - 9,95 (gratis vanaf €50)

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt bij ons veilig afrekenen met iDeal, Klarna, Bancontact, Sofort, alle gangbare Creditcards, Apple Pay en Google Pay.

Kan mijn bestelling als cadeautje worden verpakt?

In verband met de breekbaarheid van onze producten is het helaas niet mogelijk om de producten in te laten pakken.

Informatie over verzendmethoden

Wij verzenden jouw bestelling naar een huisadres via DHL. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling naar een ServicePoint of pakketautomaat te verzenden. Dit om fraude en beschadiging van het pakket te voorkomen. Wanneer je zelf de levering aanpast naar een van deze bezorgmethodes dan is dit een niet-standaard levering en ben je zelf verantwoordelijk voor schade of vermissing.

Schade bij levering, vertraging of vermissing van je pakket

Ondanks zorgvuldig inpakken kan een breuk tijdens transport ontstaan of je pakketje kan door de bezorgdienst vertraagd of vermist raken. Uiteraard lossen we dit voor je op. Neem hiervoor even contact met ons op. Het is hierbij wel belangrijk dat je dit binnen 5 dagen na het ontvangen van de Track & Trace aan ons laat weten zodat wij dit verder kunnen onderzoeken.

Nog vragen? Neem contact met ons op.