Veelgestelde vragen

Contact Klantenservice

Je kunt ons van dinsdag tot en met zaterdag van 09:30 tot 17:00 uur bereiken via het onderstaande formulier en via Instagram of Facebook.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden bestellingen van dinsdag tot en met vrijdag. De verwerkingstijd van je bestelling is gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace in je mail.

In drukke periodes, bijvoorbeeld rond feestdagen, kan de levertijd bij ons en bij de bezorgdiensten oplopen. Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland- 6,95 (gratis vanaf €30)
België- 9,95 (gratis vanaf €50)
Duitsland - 9,95 (gratis vanaf €50)

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt bij ons veilig afrekenen met iDeal, Klarna, Bancontact, Sofort, alle gangbare Creditcards, Apple Pay en Google Pay.

Kan mijn bestelling als cadeautje worden verpakt?

In verband met de breekbaarheid van onze producten is het helaas niet mogelijk om de producten in te laten pakken.

Informatie over verzending en ontvangen

Wij verzenden jouw bestelling naar een huisadres via DHL. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling naar een ServicePoint of pakketautomaat te verzenden. Dit om fraude en beschadiging van het pakket te voorkomen. Wanneer je zelf de levering aanpast naar een van deze bezorgmethodes dan is dit een niet-standaard levering en ben je zelf verantwoordelijk voor schade of vermissing. Haal je je pakket niet op bij een ServicePoint of pakketautomaat? Dan komt het pakket naar ons retour. Om deze opnieuw te kunnen ontvangen betaal je twee maal onze verzendkosten (voor de retourreis en voor het opnieuw verzenden). Dit bedrag is ongeveer €15.

Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor schade of vermissing wanneer je je pakket op een afgesproken plek rondom je huis laat afleveren.

Schade bij levering, vertraging of vermissing van je pakket

Ondanks zorgvuldig inpakken kan een breuk tijdens transport ontstaan of je pakketje kan door de bezorgdienst vertraagd of vermist raken. Uiteraard lossen we dit voor je op. Neem hiervoor even contact met ons op. Het is hierbij wel belangrijk dat je dit binnen 5 dagen na het ontvangen van de Track & Trace aan ons laat weten zodat wij dit verder kunnen onderzoeken.

Zoals vermeld in onze Veelgestelde Vragen is levering bij een ServicePoint, pakketautomaat of een afgesproken plek rondom je huis een niet-standaard levering. Wij verzenden enkel naar jouw huisadres. Als je zelf een andere afleveroptie hebt gekozen zijn wij niet verantwoordelijk voor schade of vermissing.

Product niet voorradig

Als bij het inpakken van je bestelling blijkt dat een product per abuis niet leverbaar blijkt te zijn zorgen wij pro-actief voor vervanging met een vergelijkbare geur of product én een compensatie door middel van een gratis product. Zo heb je je bestelling toch zo snel mogelijk in huis. Mocht de vervanging niet passen bij jouw smaak dan horen we dit graag van je zodat we het product kunnen laten retourneren.

Nog vragen? Neem contact met ons op.