Veelgestelde vragen
Contact Klantenservice
Je kunt ons van dinsdag tot en met zaterdag van 09:30 tot 17:00 uur bereiken via het onderstaande formulier.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden bestellingen van dinsdag tot en met vrijdag. De verwerkingstijd van je bestelling is op dit moment gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace in je mail.
In drukke periodes, bijvoorbeeld rond feestdagen, kan de levertijd bij ons en bij de bezorgdiensten oplopen. Op feestdagen verzenden wij geen bestellingen.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland- 6,95 (gratis vanaf €35)
België- 9,95 (gratis vanaf €50)
Duitsland - 9,95 (gratis vanaf €50)
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Je kunt bij ons veilig afrekenen met iDeal, Klarna, Bancontact, Sofort, alle gangbare Creditcards, Apple Pay en Google Pay.
Kan mijn bestelling als cadeautje worden verpakt?
In verband met de breekbaarheid van onze producten is het helaas niet mogelijk om de producten in te laten pakken.
Informatie over verzending en ontvangen
Wij verzenden jouw bestelling naar een huisadres via DHL. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling naar een ServicePoint of pakketautomaat te verzenden. Ook laten wij je pakketje niet bij de buren afleveren. Dit om fraude en beschadiging van het pakket te voorkomen. Wanneer je zelf de levering aanpast naar een van deze bezorgmethodes dan is dit een niet-standaard levering en ben je zelf verantwoordelijk voor schade of vermissing. Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor schade of vermissing wanneer je je pakket op een afgesproken plek rondom je huis laat afleveren of als je de levering overdraagt aan een door jou toegewezen persoon.
Haal je je pakket niet op bij een ServicePoint of pakketautomaat of weiger je deze aan de deur?
Dan komt het pakket bij ons retour. Om deze opnieuw te kunnen ontvangen betaal je tweemaal verzendkosten (de verzendkosten voor de retour naar ons en de verzendkosten voor het opnieuw verzenden). Dit bedrag is ongeveer €15. Orders met een waarde van boven de €200 worden verzekerd verzonden. De kosten voor de retour en het opnieuw verzenden zijn voor grote bestellingen ongeveer €30. Als je kiest voor terugbetaling worden de verzendkosten van de retourzending + een restocking fee van 30% van het totaalbedrag van de bestelling in mindering gebracht op je terugbetaling. Dit geldt ook als je het pakket weigert aan de deur. Indien het pakket niet correct bij ons retour komt kunnen we helaas niets terugbetalen. Heb je spijt van je bestelling en wil je jouw order herroepen dan dien je het pakketje eerst op te halen en daarna volgens de retourprocedure aan ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een niet-opgehaald pakket.
Heb je een verkeerd of onvolledig adres ingevuld?
Als je pakket nog niet is verzonden kunnen we het adres nog aanpassen. Als het pakket is verzonden is dit niet meer mogelijk. Je bent zelf verantwoordelijk voor het invullen van een correct adres. Als het pakket retour komt bij ons is het mogelijk om na betaling van de verzendkosten voor de retour en het opnieuw verzenden (ongeveer 15 euro) het pakket te ontvangen op het correcte adres. Als je het pakket niet meer wenst te ontvangen houden wij de kosten van de retourzending + een 30% restockingfee in op de terugbetaling. Indien het pakket niet correct bij ons retour komt kunnen we helaas niets terugbetalen.
Schade bij levering, vertraging of vermissing van je pakket
Ondanks zorgvuldig inpakken kan een breuk tijdens transport ontstaan of je pakketje kan door de bezorgdienst vertraagd of vermist raken. Uiteraard lossen we dit voor je op. Neem hiervoor even contact met ons op. Het is hierbij wel belangrijk dat je schade binnen 48 uur meldt en vertragingen binnen 5 dagen na het ontvangen van de Track & Trace zodat wij dit verder kunnen onderzoeken. Betaal je je bestelling met Klarna of creditcard? Dan kunnen we je beschadigde producten niet vervangen maar wordt het aankoopbedrag geretourneerd.
LET OP: Zoals vermeld in onze Veelgestelde Vragen is levering bij een ServicePoint, pakketautomaat, de buren of een afgesproken plek rondom je huis een niet-standaard levering. Wij verzenden enkel naar jouw huisadres. Als je zelf een andere afleveroptie hebt gekozen zijn wij niet verantwoordelijk voor schade of vermissing.
Product niet voorradig
Als bij het inpakken van je bestelling blijkt dat een product per abuis niet leverbaar blijkt te zijn zorgen wij pro-actief voor vervanging met een vergelijkbare geur of product én een compensatie door middel van een gratis product. Zo heb je je bestelling toch zo snel mogelijk in huis. Mocht de vervanging niet passen bij jouw smaak dan horen we dit graag van je zodat we het product kunnen laten retourneren.
Retourneren
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door jou of een door jou aangewezen persoon. De producten dienen ongebruikt te zijn en voorzien te zijn van alle originele labels. Ruilen van producten of een deelretour is niet mogelijk. Retourneren is volledig op eigen kosten en risico. Om een retour aan te vragen vul je het onderstaande formulier in. Wij nemen contact met je op voor de instructies. Bad- en doucheproducten kunnen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.